المالكى نت
تم تغير رايط المنتدى الى
http://elarab.p2h.info
http://elarab.p2h.info/vb

المالكى نت

عرب العقيلات شات المالكى برامج العاب دروس اغانى سودانى ومصري اخبار كونكر
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حسام مصطفى



ذكر عدد الرسائل : 198
العمر : 21
الموقع : totti2009.ahlamontada.com
العمل : طالب
درجة النشاط : 251
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 26/11/2008

مُساهمةموضوع: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الأربعاء ديسمبر 09, 2009 11:30 am

الهدف فى حياتة
الحبيب: أن يرضيها
الخاطب: أن يرضي والدتها
المتزوج: أن يرضى الله عنه و يأخذ أحدهما

نظرته إلى الدبلة
الحبيب: حلم
الخطيب: عبء مادي
المتزوج: بتعمل حساسية

أكثر بضاعة يشتريها
الحبيب: الورد
الخطيب: الحلويات
الزوج: حفاضات بامبرز

في صالة السينما
الحبيب: ينظر في عينيها
الخطيب: يمسك يدها
الزوج: يتابع الفيلم

طلباتها بالنسبة له
الحبيب: فرض عين
الخطيب: أوامر رئاسية
الزوج: كلام نسوان

متى يفكر في الطلاق
الحبيب: عند طنط
الخطيب: عند إصرارهم على الطلبات الحالية
الزوج: فقط عندما يكون مستيقظ أو نائم

إسمها على موبايله
الحبيب: حبيبة قلبي
الخطيب: المدام
الزوج: الحكومة

الجحيم بالنسبة له
الحبيب: مكان لا يراها فيه يوميا
الخطيب: مكان يرى فيه حماته المتطلبة
الزوج: حياته الحالية

ما هو الخلع؟
الحبيب: حكم بالإعدام
الخطيب: إهانة للكرامة
الزوج: نصر من الله وفتح قريب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://totti2009.ahlamontada.com
حسام مصطفى



ذكر عدد الرسائل : 198
العمر : 21
الموقع : totti2009.ahlamontada.com
العمل : طالب
درجة النشاط : 251
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 26/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الأربعاء ديسمبر 09, 2009 11:31 am

ههههههههههههههههه

يارب تعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://totti2009.ahlamontada.com
محمود الجوكر



ذكر عدد الرسائل : 159
درجة النشاط : 141
التقيم : 3
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   السبت ديسمبر 19, 2009 2:04 am

ههههههههههه يعنى اللى زينا يا حخسام منتزوجش خاااااااالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد افريكانو
مساعد المدير
مساعد المدير


ذكر عدد الرسائل : 348
العمر : 29
العمل : باشا ايام البشوات
درجة النشاط : 483
التقيم : 15
تاريخ التسجيل : 18/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   السبت ديسمبر 19, 2009 7:00 am

بجد حلوه ياحسام
بس انا اشك انك لو خطبت مش هاتتجوز ابدا
مشكورر ياحسام

-----*:*----*:*-----
افــــــــــــــــريـكانـو واحـــد بــــس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.google.com
بوسى المالكى



انثى عدد الرسائل : 46
العمر : 29
العمل : مدرسة
درجة النشاط : 53
التقيم : 6
تاريخ التسجيل : 09/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   السبت ديسمبر 19, 2009 4:21 pm

ههههههههههه
بجد حلوة
تسلم ايديك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد الدابودي



ذكر عدد الرسائل : 29
العمل : محاسب
درجة النشاط : 40
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 08/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الخميس ديسمبر 24, 2009 9:23 am

االسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الله ينور عليك يا حسام ودايما عايزين المزيد منك
بس خلي بالك كده البنات يزعلوا منك انت كده بتوقف حالهم
والشباب هيقضوها كلام وبس من غير زواج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عوض باجيره
مشرف
مشرف


ذكر عدد الرسائل : 196
العمر : 26
العمل : طالب
درجة النشاط : 252
التقيم : 3
تاريخ التسجيل : 30/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   السبت ديسمبر 26, 2009 3:37 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه
ههههههههههه
هههههه
ههه
بجد حلوه تسلم ايدك بس الموضوع دا مكانه مش هنا مكانو فى الاسره تسلم ايددددك

-----*:*----*:*-----
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسام مصطفى



ذكر عدد الرسائل : 198
العمر : 21
الموقع : totti2009.ahlamontada.com
العمل : طالب
درجة النشاط : 251
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 26/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الخميس يوليو 15, 2010 11:16 am

ربنا يسهلهالنا يادبودى وانشاء الله الواحد يخلص الدراسة الاول بعد كدة الكلام دة ههههههههههههههههههههههههه
لية انتا متشائم ياحودة صورك على الفيس بوك تجيبلك احلى البنات واحلى من اليسا

يا افروووووو الكلام مش ليك ربنا يسهلك يعم ونبارك لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://totti2009.ahlamontada.com
مصطفى عبدالله



ذكر عدد الرسائل : 11
العمل : بنترزق الله
درجة النشاط : 13
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 17/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الأحد يوليو 18, 2010 11:32 am

ارى ان هذه مراحل الحياه وهذا هو استمرار النسل فالخاطب /لابد ان يختار الذى ستشاركة حياتة ويجمع فيا اكثر صفاتة التى يريدها فى شريكة حياتة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى عبدالله



ذكر عدد الرسائل : 11
العمل : بنترزق الله
درجة النشاط : 13
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 17/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الأحد يوليو 18, 2010 12:16 pm

اما المتزوج /فقد اختارها بحلوها ومرها فيستحمل طلباتها ليكسب رضاها ويضغط عليها لكى لا تميل علية فربنا معاة ويعينة عليها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى عبدالله



ذكر عدد الرسائل : 11
العمل : بنترزق الله
درجة النشاط : 13
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 17/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الأحد يوليو 18, 2010 12:26 pm

اما الحبيب //فدا واقع فان الحب قد غلب الهوى //وحاز الجسد من كل جوانبةوتمكن فية //وشتت تفكير العقل بما ينفعة وصيرة الية كما العبد الى سيدة فربنا يكرمنا لنحب فى الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصطفى عبدالله



ذكر عدد الرسائل : 11
العمل : بنترزق الله
درجة النشاط : 13
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 17/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الأحد يوليو 18, 2010 1:17 pm

حسام مصطفى واد ظريف وكلاموا جميل //ومحمود الجوكر بائس لظروف عملة الشاق انصحة بان يبتسم للحياة وان يجعل تقوى الله امامة فى كل عمل يعمله فهى سر السعادة وجزورها //اما افريكانو رايق المزاج وهوخاطب وربنا يحينا لما نشوفة عريس وفبيتة وهنعرف سعتها اية رايه فى الجواز//اما الابلة /بوسى المالكى فكلامها جميل وشكلها رزينة وحبوبة وخير كلامها انة قل ودل //والدابودى ردو محترم وبيقدر الكلام والنصيحة منة جميله//اما الافندى باجيرة او عوض عامل شغل جامد كما يقول المثل من برة هلله هلله ومن جوه يعلم الله سمارو دال على جبروتةوصعوبتة ولكن كلامة يدل على قلب بة هداية ومراعاة لله عز وجل اسال الله ان يجمعنا على خير ربنايهدى الحبيب *ويرضى المخطوبة على الخاطب *ويعين المتزوج على الهم الذى لا مفر منه ويسعد حياتة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حسام مصطفى



ذكر عدد الرسائل : 198
العمر : 21
الموقع : totti2009.ahlamontada.com
العمل : طالب
درجة النشاط : 251
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 26/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الإثنين يوليو 19, 2010 12:14 pm

مشكور يا استاذ مصطفى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://totti2009.ahlamontada.com
هانى السنى



ذكر عدد الرسائل : 10
العمل : اعمال حره
درجة النشاط : 55
التقيم : 0
تاريخ التسجيل : 04/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الجمعة أغسطس 06, 2010 11:18 am

تسلم ايدك يا حسام والله يا اخوانى انا مش عارف من غيركم كنت هعمل ايه اكيد كنت هفضل مش فاهم الدنيا ماشيه ازاى ومحمد افريكانو برضه اعطانى شويه تعليمات هبقى اخد بالى منها قبل ما اتدبس الدنيا ما عادش فيها امان البنات قاعدين يرسمو خطط علشان يستدرجونا الواحده منهم عندها استعداد ترمى الشبكه زى الصياد وتطلع معاها حوالى عشرين شاب وتقعد تختار على كيفها ـــــــــ وتسلم ايدك يا حسام على كلامك الظريف يا حلو انتا يا حلو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عادل شنكل
مساعد المدير
مساعد المدير


ذكر عدد الرسائل : 213
العمر : 51
الموقع : المالكى نت
العمل : مندوب مشتريات
درجة النشاط : 530
التقيم : 3
تاريخ التسجيل : 29/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب   الأحد أغسطس 08, 2010 7:53 am

أهم شيئ فى الموضوع أنه يكون لكل فرد منا مقطورة سواء حبيبة أو خطيبة أو زوجة صح يا أفريكانو ولا أيه

-----*:*----*:*-----
عادل شنكل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الفرق بين المتزج والمخطوب والحبيب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
المالكى نت :: عامه :: الفكاهه والنكت-
انتقل الى: